Teman Blogger

Jumaat, 4 Ogos 2017

WHO MOVE MY CHEESE

Anda rasa anda boring dan sudah tepu. Kurang motivasi. Saya cadangkan anda baca buku ini. Tak rugi. Buku ini pasti akan membuat anda bersemangat kembali. Saya teringat satu ketika dulu. Saya memang ada rasa takut untuk mencuba sesuatu yang baru. Maklumlah mana kita tau boleh berjaya atau tidak betul tak. Tetapi bila saya baca buku ini baru saya tau kita memang kena selalu bersedia. Kita tidak tau bila kita akan jatuh. Jadi bersedialah selalu.

Buku ini mengisahkan empat watak yang berbeza mengharungi hidup masing2. Kita akan lihat siapa yang akan berjaya. Ada banyak pengajaran dalam cerita ini dan saya memang syorkan agar anda membacanya. Anda boleh downloadnya disini. Atau boleh tonton videonya kat dibawah.


Selamat menonton.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Masa Itu Emas

Langgan artikel Via Email

Kirim update terbaru dari
Blog Ajak terus ke Email anda!

Delivered by FeedBurner