Teman Blogger

Selasa, 22 Disember 2009

Anti-Spyware ThreatFire




Perlindungan daripada Virus masih lagi merupakan salah satu agenda penting bagi setiap pengguna komputer. Jikalau anda menggunakan perisian antivirus percuma tentunya tidak cukup kalau guna satu. Contohnya, AVG cadangan saya bagi pengguna AVG adalah baik jika dapat digandingkan dengan ThreadFire. Ia akan dapat menjadikan komputer anda lebih sensitif terhadap sebarang aktiviti yang tidak di ingini.

Dapatkan ThreatFire anda disini.

ThreatFire 3's berkeupayaan untuk menghalang pemasangan malware dengan tepat iaitu dengan mengenalpasti berlakunya fenomena perilaku buruk. Ia melakukan kerjanya dengan lebih baik (dan lebih cepat) daripada Norton Antibot dan bahkan mengalahkan Spy Sweeper, Editors' pilihan untuk ditandatangani berasaskan anti-spyware. Peranti percuma ini merupakan tambahan yang sangat baik untuk keselamatan anda.

Perlindungan daripada virus, worm, trojan, spyware, rootkits, buffer overflows & banyak lagi perilaku real-time berasaskan perlindungan "Automatic Smart Update Advanced custom rules Informative program" memberi peringatan peribadi dan individu secara percuma menggunakan teknologi sokongan ThreatFire, termasuk sokongan keutamaan telefon.

Pastinya anda harus mencuba prerisian ini. Jangan jadikan Virus sebagai penghalang untuk anda melayari Internet dengan aman.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Masa Itu Emas

Langgan artikel Via Email

Kirim update terbaru dari
Blog Ajak terus ke Email anda!

Delivered by FeedBurner