Teman Blogger

Selasa, 8 Disember 2009

IZArc alternatif kepada Winzip dan 7zip



Kali ini saya ingin memperkenalkan satu lagi perisian mampatan yang sama hebat dengan Winzip dan 7zip. Tapi yang penting ianya percuma. Anda boleh dapatkan ia disini.

Perisian ini menyokong fail mampatan berformat 7-ZIP, A, ACE, ARC, ARJ, B64, BH, BIN, BZ2, BZA, C2D, CDI, CAB, CPIO, DEB, ENC, GCA, GZ, GZA, HA, IMG, ISO, JAR, LHA, LIB, LZH, MBF, MDF, MIM, NRG, PAK, PDI, PK3, RAR, RPM, TAR, TAZ, TBZ, TGZ, TZ, UUE, WAR, XXE, YZ1, Z, ZIP dan ZOO.

Moden dan mudah menggunakan interface, IZArc menyediakan sokongan untuk sebahagian besar fail mampatan dan fail sokongan, serta akses kepada pelbagai ciri canggih dan alat-alat. Ini membolehkan anda untuk drag and drop file dari dan ke Windows Explorer, membuat dan mengekstrak fail terus daripada Windows Explorer, membuat beberapa rekod termasuk CD, membuat self-extracting archives, memperbaiki fail zip yang rosak, menukarkan dari satu jenis ke jenis fail yang lain, melihat dan menulis komentar dan banyak lagi. IZArc juga dibina dalam Multilanguage support.

      
Dengan IZArc anda boleh membuka fail imej CD seperti ISO, BIN, CDI dan NRG. Ia juga membolehkan anda menukar fail tersebut daripada satu jenis ke jenis yang lain (BIN ke ISO, NRG ke ISO).
       
      
Jika anda perlu menghantar fail besar kepada rakan sekerja anda, rakan atau pelanggan yang mungkin tidak mempunyai perisian mampatan anda dapat dengan mudah membuat fail self-extracting. 

       
      
IZArc boleh dikonfigurasikan untuk menjalankan Anti-Virus scanner pilihan anda ketika membuka fail mampatan.
       
      
IZArc menyokong AES 256-bit enkripsi untuk mengamankan data anda.
       
      
IZArc terintegrasi di Windows sehingga anda dapat melakukan semua operasi mampatan dengan menggunakan menu klik kanan pada Windows Explorer.
       
      
Jika fail mampatan anda telah rosak, IZArc boleh membantu anda untuk memperbaiki mereka dengan mudah.
       
      
IZArc adalah 100% virus percuma dan tidak mengandung spyware atau adware.
       
      
IZArc adalah arkib yang paling lengkap utiliti yang tersedia saat ini. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Masa Itu Emas

Langgan artikel Via Email

Kirim update terbaru dari
Blog Ajak terus ke Email anda!

Delivered by FeedBurner